FANDOM

Adela Seductive

Czwarta syrena

Adela Seductive
Female picto
Żeńska
Zajęcia Śpiewanie,

podlizywanie się Adagii,

dokuczanie Arii.

Adela Seductive (z ang. Uwodząca Adela) – czwarta, najmłodsza syrena, obok Sonaty Dusk i Arii Blaze, najnowsza, ale ulubiona z pomocnic Adagio Dazzle, oraz flecistka i wokalistka zespołu The Dazzlings. Jako jedyna ma swój instrument w zespole. Dzięki niej zepsół został reaktywowany.

Aria nienawidzi jej ponieważ uważa (i ma rację), że Adela próbuje zająć jej miejsce, zaś Sonata ją uwielbia gdyż ta jest dla niej miła.

Sprowadziła z Equestrii nowe amulety, pozwalające na kontrolowanie zachowania innych osób, oraz pobierające energie z negatywnych emocji.

Historia

Syreny zostały wysłane do Equestria Girls się około 2500 lat przed koronacją Twilight Sparkle. Jednak tam czas najprawdopodobniej toczył się wolniej. Około 2500 lat equestriańskich później zostały pokonane przez Twilight, a w tym czasie w Eqestrii pojawiła się czwarta syrena. Którą Twilight zesłała wraz z Cadance, Celestią i Luną do innego świata, niestety przypadkowo był to Equestria Girls. Wraz ze sobą Adela ściągnęła tam trzy czerwone kamienie, które przyciągnęły uwagę The Dazzlings. Postanowiła usunąć Arię z zespołu i zająć jej miejsce. Odrazu zyskała sympatię Sonaty i Adiago. Magia Equestriańska rozwiała się po świecie ludzi, więć Syreny podróżowały od szkoły do szkoły, gdy wróciły do Canterlot High, nikt już ich nie pamiętał, a ich moc już nie działy, postanowiły ćwiczyć aż zacznie działać.

Wygląd

Adela Seductive pod wpływem magii

Syrena

Adela ma ciemno różowe włosy, z jasno, prawie kremowymi, brązowymi pasemkami, które zawsze upina w koka. Jej skóra jest jasno różowa. Ma różowy makijaż nad oczami, które również są różowe. Nosi ciemno, brązową blużę, nie wiadomo co ma pod nią. Seductive za rzadne skarby nie chcę tego pogazać. Nosi też różowe buty i za długie, ciemno szare spodnie.

Pod wpływem Equestriańskiej ma ogon wyrastający z koka po prawej stornie. Ma taką sukienkę jak Aria, ale w innych kolorach (róż, biel i brąz). Jej buty są identyczne do tych jakie ma podczas bitwy Sonata. Na jednej ręce ma frotkę jak Aria, a na drugiej jak Sonata.