FANDOM

Artykuł w edycji przez Czikorita08
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, Czikorita08 prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).
Azure Symphony

Syrena wygnana przez Księżniczkę Celestię

Azure Symphony by Czikorita08
Female picto
Żeńska
Zajęcia Śpiewanie
Pomoc Dazzlings

Azure Symphony (z ang. lazurowa symfonia) – syrena wygnana razem z Lento Glitter przez Księżniczkę Celestię. Dziewczyna tak naprawdę nigdy nie chciała być syreną, jednak żeby nikogo zawieść stara się tego nie okazywać. Szybko nawiązuje nowe znajomości, bardzo lubi Sonatę Dusk. Razem z Lento pomaga Adagio, Arii i Sonacie w zemście nad Canterlot High.

Historia

Symphony i Glitter zostały złapane przez Księżniczkę Celestię na pobieraniu negatywnych emocji z kucyków i wysłała je do świata ludzi. Jednak Lento to zaplanowała - dostała od Adagio magiczny list, w którym napisała, żeby obie jej pomogły. Glitter była święcie przekonana, że jeżeli pomoże syreną, to one przyjmą ją do swego zespołu. Spotkały się z nimi gdy tylko się pojawiły w obcej im krainie. Teraz obie zbierają negatywną energię, którą dzielą się z Dazzlings, by odzyskały pełnie sił i by mogły się zemścić na Rainbooms.

Wygląd

Azure ma skórę w kolorze jasnego błękitu, a jej włosy są grynszpanowe z cyjanowymi pasmami. Oczy są chabrowe. Najczęściej syrena ma na sobie szarą podkoszulkę z grynszpanowymi plamami. Niżej jest widoczny srebrny pasek z klamrą w kształcie jej znaczka - postrzępionej, chabrowej ósemki. Nosi też cyjanową spódniczkę. Na nogach ma gryszpanowo-cyjanowe kozaczki na koturnie. Na szyi nosi rubinowy amulet, za pomocą którego wchłania energię z negatywnych emocji.

Charakter

Symphony to dusza towarzystwa - często się uśmiecha. Nie lubi bycia syreną, dlatego też żywi się emocjami w ostateczności. Lubi pomagać innym. Stara się nie myśleć o Dazzlings i skupia się na nauce. Jedyne osoby, które wiedzą o tym, że Azure to syrena, to Applejack, Rarity, Rainbow Dash, Pinkie Pie, Fluttershy i Sunset Shimmer, którym powiedziała o planach Adagio.

Jednakże przy Dazzlings i przy Lento zachowuje się inaczej. Jest wredna, ale jak powie coś wrednego komuś z liceum Canterlot, mruga do tej osoby. Przy zespole i koleżance stara się udawać, że jest zła.

Ciekawostki

  • Nie tylko śpiewa, ale także gra na keytarze, co sprawia, że pobiera więcej energii.