FANDOM

Camon- mąż Camonny i ojciec Diamond Magic. Ponyson:Frenka. Postać fanowska.
Camon

Mąż Camonny. Postać fanowska

Camon by Frenka
Ogier
Zajęcia Nie ma

Historia

Jako kucyk

Camon był kiedyś zwykłym pegazem. Mieszkał w Canterlocie ze swoją kuzynką Twilight Sparkle. Gdy Twilight stała się Alikornem tak jak on, postanowił, że zamieszka na stałe w świecie ludzi, ale będzie czasami odwiedzać Equestrię. Za to Twilight przeprowadziła się do Kryształowego Imperium. Tam mieszkała Celestia, Luna, Cadance i Flesh.

W świecie ludzi

Gdy już trafił do innego świata czyli świata ludzi, został nastolatkiem, choć w Equestrii był już dorosłym kucykiem. Chodził on do szkoły Canterlot High. Grał w piłkę nożną i w koszykówkę.

Gdy minął rok, był już dorosłym człowiekiem, a po czterech tygodniach zapoznał się z Camonną. Zwykłą, miłą dziewczyną. Była fanką zespołu Dazzlings.

Ślub

Po dziesięciu tygodniach Camon się oświadczył Camonnie. Przyjęła jego oświadczyny i wzięli ślub. Kilka tygodni później, urodziła im się córeczka, którą nazwali: Diamond Magic.

Wygląd

Cera jego jest koloru bladego żółtego. Jego fryzura jest podniesiona lekko do góry. Jest koloru czarnego i szarego. Oczy są niebieskie. Nosi niebieską bluzę, a pod nią czerwoną koszulkę. Spodnie to rurki koloru jasnego zielonego, a buty: czarno białe.

Ciekawostka

  • Czy wiesz, że po trafieniu do świata ludzi został nastolatkiem choć w świecie kucyków był dorosłym kucykiem?

Zajrzyj do