FANDOM

Daisy Moon

Postać fanowska

Daisy Moon by Frenka
Female picto
Żeńska
Zajęcia Śpiewanie i panowanie nad księżycem
Daisy Moon- postać chodzi do szkoły Canterlot High. Ponyson: Frenka.

Stworzenie

Została stworzona wtedy gdy mi się nudziło. Zrobiona na podstawie Bon Bon. Przemalowana jest i pogrubiłam jej włosy, tam gdzie jest niebieski.

Kontakt

Rodzice

Gdy była mała dogadywała się z rodzicami. Była bardzo miła wobec rodziców, w sumie to z całą rodziną. Lecz gdy miała 5 lat, jej rodzice zmarli bo w nocy gdy Ninga i Daisy spały w jednym pokoju, złodziej zabił rodziców i uciekł. Następnego dnia był pogrzeb. Na szczęście Ninga Frenc miała 19 lat i była pełnoletnia. Od tam tego czasu Ninga i Daisy mieszkają razem i nawzajem się opiekują. Przy okazji: Daisy Moon ma 13 lat.

Siostra

Z siostrą bardzo dobrze się dogaduje. Bardzo ją lubi i nadal pamiętają o tym co się zdarzyło. Moon czuje się tak, jakby Frenc była jej matką.

Tradycja

Siostry po tym jak się dowiedziały, że ich rodzice w nocy zostali zabici, mają tradycję. Trzy razy na rok odwiedzają cmentarz i modlą się za rodziców. Jest ich to taka mała tradycja siostrzana.

Wygląd

Daisy włosy są koloru niebieskiego-czerwonego i różowego. Jej oczy są koloru niebieskiego. Jej spódniczka jest fioletowa, a jej koszulka jest jasno fioletowa.

Ciekawostka

  • Choć, że ma 13 lat jest już dorosłym Alikornem.

Zajrzyj do