FANDOM

Diamond Magic

Postać fanowska trzymająca się z zespołem Rainbooms, choć do nich nie należy.

Diamond Magic by Frenka
Female picto
Żeńska
Zajęcia Śpiewania i malowania.
Diamond Magic- (diament magii) postać fanowska. Trzymająca z zespołem Rainbooms, lecz nie należy do ich zespołu. Ponyson: Frenka. Córka: Camon'a i Camonny.

Historia

Jako dziecko

Jako dziecko, zawsze próbowała wymyślić piosenkę, lecz nie wychodziło jej to. Za to próbowała śpiewać znane piosenki. Trochę fałszowała, gdy miała 6 lat, lecz gdy ma już 17 chodzi do szkoły muzycznej i do Canterlot High, potrafiła pięknie śpiewać. Każdy w szkole ją chwalił.

W szkole

Każdy w szkole jak opisałam, chwalił ją, za piękny śpiew. Mówiono do niej i też proszono: Róża zaśpiewaj nam jakąś piosenkę. Jak chcieli...tak zrobiła. Nazywają ją w szkole róża bo włosy dla nich się kojarzą ze słowem róża.

Zespół Rainbooms

Kontakt

Z zespołem Rainbooms bardzo dużo spędza czasu, lecz do nich nie należy. Pomaga dla Fluttershy wymyślać piosenki, a dla Rainbow Dash, rytm do piosenki. Dla niej nie zależy, by być w ich zespole, ale by chciała się tak poczuć.

Dom

Jej dom jest mały, bo ma tylko mamę i tatę. Jej pokój można jednym słowem opisać: jest różowy i ma np. kołdrę w róże prawdziwe, praktycznie to nawet podłoga jest taka, zasłony na okno takie same.

Rodzina

Ma jedynie mamę: Camonnę i tatę: Camon. Daimond czuje, że nie ma w ogóle rodziców.

Zajęcia

Piosenkarstwo

Diamond Magic śpiewa, nie dlatego, że chce się dostać do zespołu Rainbooms, ale tylko dlatego, że to jej ulubione zajęcie, hobby i pasja.

Malowanie

Bardzo Magic lubi malować. Jest to jej ulubione zajęcie. Przesyła je na Equestria Girls Fanowska Wiki, by wiki była kolorowa i miała bardzo dużo obrazów.

Ps. Ma wiele obrazów w folderze.

Ciekawostka

  • Czy wiesz, że Diamond czuje, że nie ma w ogóle rodziców?

Zajrzyj do