FANDOM

Diamond Singer a.k.a Punky Rocker

Absolwentka Crystal Prep,Studentka Everton-wydz.nauk.,Syrena

Diamond Singer by OracleCristal
Female picto
Żeńska
Zajęcia -Pisanie piosenek

-ćwiczenie zaklęć i studiowanie magii

-reprezentowanie MKS MOS ShadowBolts

-śpiewanie

Głos
Diamond Singer - Syrena wygnana z Equestrii, przez swoją mamę, kiedy została złapana na rzucaniu Zaklęcia Hipnozy, które jest w Equestrii zakazane, Księżniczka Celestia wygnała ją do świata ludzi.Teraz razem z siostrą Adagio planują zemstę na Equestrii.

Historia

Wygnanie

Diamond Singer spokojnie żyła w Equestrii, lecz pewnego dnia jej znaczek zaczął bardzo dziwnie błyszczeć i dookoła niej pojawiła sie tęczowa poświata. Pojawiła się magiczna strzałka, która wskazała jej bardzo dziwne miejsce - Starożytne Archiwum Equestrii. Było tam mnóstwo ksiąg z zakazanymi zaklęciami. Po środku pokoju znajdowało się podium z Elementami Harmonii. W ciemnym korytarzyku znalazła zakazany artefakt - Amulet Czarnej Róży. Posiada bardzo potężną moc. Magia tego amuletu ją opętała. Wypowiedziała starożytne zaklęcie, i zniszczyła Elementy Harmonii. W ręce wpadło jej również zaklęcie hipnozy. Dostała się do sali tronowej i kiedy kończyła to została przyłapana. Księżniczka Celestia złapała ją i wysłała do świata ludzi. Celestia powiedziała że jeśli przestanie żądać władzy będzie mogła wrócić.

Nowy świat i Crystal Prep

Kiedy znalazła się w świecie ludzi nie wiedziała, czemu znalazła się przy posągu Wondercolta.Wściekła na Celestię postanowiła zniszczyć portal do Equestrii, lecz powstrzymała ją Sunset Shimmer. Wkurzona za pomocą magicznego amuletu wymusiła kucykowanie Sunset i pozbawiła ją magii. Kiedy zabrała Sunset magię amulet zamigotał na czerwono. Wiedziała, że Sunset już nie ma ani odrobiny magii. Szukając innych tajemniczych źródeł magii w Canterlot High, odessała magię z Fluttershy, Rarity oraz Applejack. Medalion migotał następująco kolorami: żółtym, fioletowym i pomarańczowym. Żeby jednak nie dać się znaleźć zapisała się do Crystal Prep Academy. Dyrektor Cinch przyjęła ją wyjątkowo przyjaźnie i szybko zyskała przychylność uczniów Crystal Prep. Shadowbolts powitali ją z otwartymi ramionami i przyjęli ją do MKS MOS Shadowbolts jako atakująca. Zdziwiła się takim obrotem sytuacji. Dyrektor Cinch zainteresowała się jej amuletem i wiedząc że prowadzi badania nad tajemniczymi zjawiskami, spojrzała na jej wyniki w nauce, i wysłała podanie do Everton i dostali odpowiedź dzień po wysłaniu formularza kontaktowego. Dyrekcja Everton bardzo pozytywnie zareagowała na podanie i postanowiła że przyjmą ją do Programu Studiów Niezależnych, gdzie miała wybrany specjalny tok nauczania.

Kłopoty w Crystal Prep Academy

Niedługo po zakończeniu 5 lat studiów na Everton, Diamond otrzymała list od Indigo Zap. Ten list był wysłany z prośbą o pomoc, ponieważ Crystal Prep zostało zaatakowane przez jakieś potwory z Equestrii. Od razu po otrzymaniu tego listu wyruszyła na pomoc. Po dotarciu na miejsce okazało się że tymi potworami są....syreny z zespołu The Mermaids-Aglope, Radne i Piscis. Diamond żeby ochronić Crystal Prep użyła mocy swojego amuletu i sama zaczęła kucykować. Przy pomocy swojego śpiewu i nowej mocy udało jej się wypędzić syreny tam skąd przybyły. Zrozumiała że Amulet Czarnej Róży przejął nad nią kontrolę i postanowiła że naprawi swoje błędy. Oddała odessaną moc Sunset, Fluttershy, Rarity i Applejack. Przeprosiła za swoje zachowanie, a dziewczyny z Canterlot High powiedziały że, przebaczą jej i że zawsze kiedy będzie chciała może ich odwiedzić. Sunset powiedziała, że miała taką samą sytuację i całkowicie rozumie Diamond.

Pojednanie i nowe życie

Więcej wkrótce....

Charakter

Diamond jest z natury buntowniczką, lecz w Crystal Prep odnosi w nauce spore sukcesy. Jest bardzo inteligentna, zwinna i wysportowana. Jej wadą jest dążenie do celu po trupach. Jest zdyscyplinowana i zawsze potrafi zachować spokój. Jest perfekcjonistką. Jest atakującą w drużynie siatkarek MKS MOS ShadowBolts.

Ciekawostki

  • Ma 17 lat
  • Wiąże ją długoletnia przyjaźń z Starlight Glimmer
  • W Equestrii jest spiegiem Nightmare Moon (nazywa się Punky Rocker)
  • Ciągle nosi na szyi Amulet Czarnej Róży
  • W Equestrii pochodzi z Kryształowego Królestwa