FANDOM

Diamond Singer a.k.a Punky Rocker

Absolwentka Crystal Prep,Studentka Everton-wydz.nauk.,Syrena

Diamond Singer by OracleCristal
Female picto
Żeńska
Zajęcia -Pisanie piosenek

-ćwiczenie zaklęć i studiowanie magii

-reprezentowanie MKS MOS ShadowBolts

-śpiewanie

Głos
Diamond Singer - Syrena wygnana z Equestrii, przez swoją mamę, kiedy została złapana na rzucaniu Zaklęcia Hipnozy, które jest w Equestrii zakazane, Księżniczka Celestia wygnała ją do świata ludzi.Teraz razem z siostrą Adagio planują zemstę na Equestrii.

Historia

Wygnanie

Diamond Singer spokojnie żyła w Equestrii, lecz pewnego dnia jej znaczek zaczął bardzo dziwnie błyszczeć i dookoła niej pojawiła sie tęczowa poświata. Pojawiła się magiczna strzałka, która wskazała jej bardzo dziwne miejsce - Starożytne Archiwum Equestrii. Było tam mnóstwo ksiąg z zakazanymi zaklęciami. Po środku pokoju znajdowało się podium z Elementami Harmonii. W ciemnym korytarzyku znalazła zakazany artefakt - Amulet Czarnej Róży. Posiada bardzo potężną moc. Magia tego amuletu ją opętała.Wypowiedziała starożytne zaklęcie, i zniszczyła Elementy Harmonii. W ręce wpadło jej również zaklęcie hipnozy. Dostała się do sali tronowej i kiedy kończyła to została przyłapana. Księżniczka Celestia złapała ją i wysłała do świata ludzi. Celestia powiedziała że jeśli przestanie rządać władzy będzie mogła wrócić.

Nowy świat i Crystal Prep

Kiedy znalazła się w świecie ludzi nie wiedząc czemu znalazła się przy posągu Wondercolta, wściekła na Celestię postanowiła zniszczyć portal do Equestrii, lecz powstrzymała ją Sunset Shimmer. Wkurzona za pomocą magicznego amuletu wymusiła kucykowanie Sunset i pozbawiła ją magii. Kiedy zabrała Sunset magię Amulet zamigotał na czerwono. Wiedziała że Sunset już nie ma ani odrobiny magii. Szukając innych tajemniczych źródeł magii w Canterlot High, odessała magię z Fluttershy, Rarity oraz Applejack. Medalion migotał następująco kolorami: żółtym, fioletowym i pomarańczowym. Żeby jednak nie dać się znaleść zapisała się do Crystal Prep Academy. Dyrektor Cinch przyjęła ją wyjątkowo przyjaźnie i szybko zyskała przychylność uczniów Crystal Prep. Shadowbolts powitali ją z otwartymi ramionami i przyjęli ją do MKS MOS Shadowbolts jako atakująca. Zdziwiła się takim obrotem sytuacji. Dyrektor Cinch zainteresowała się jej amuletem i wiedząc że prowadzi badania nad tajemniczymi zjawiskami, oraz spojrzała na jej wyniki w nauce wysłała podanie do Everton i dostali odpowiedź dzień po wysłaniu formularza kontaktowego. Dyrekcja Everton bardzo pozytywnie zareagowała na podanie i postanowiła że przyjmą ją do Programu Studiów Niezależnych, gdzie miała wybrany specjalny tok nauczania.

Kłopoty w Crystal Prep Academy

Niedługo po zakończeniu 5 lat studiów na Everton, Diamond otrzymała list od Indigo Zap. Ten list był wysłany z prośbą o pomoc, ponieważ Crystal Prep zostało zaatakowane przez jakieś potwory z Equestrii. Od razu po otrzymaniu tego listu wyruszyła na pomoc. Po dotarciu na miejsce okazało się że tymi potworami są....Syreny z zespołu The Mermaids-Aglope, Radne i Piscis. Diamond żeby ochronić Crystal Prep użyła mocy swojego amuletu i sama zaczęła kucykować. Przy pomocy swojego śpiewu i nowej mocy udało jej się wypędzić Syreny tam skąd przybyły. Zrozumiała że Amulet Czarnej Róży przejął nad nią kontrolę i postanowiła że naprawi swoje błędy. Oddała odessaną moc Sunset, Fluttershy, Rarity i Applejack. Przeprosiła za swoje zachowanie, a dziewczyny z Canterlot High powiedziały że, przebaczą jej i że zawsze kiedy będzie chciała może ich odwiedzić. Sunset powiedziała, że miała taką samą sytuację i całkowicie rozumie Diamond.

Pojednanie i nowe życie

Więcej wkrótce....

Charakter

Diamond jest z natury buntowniczką, lecz w Crystal Prep odnosi w nauce spore sukcesy. Jest bardzo inteligentna, zwinna i wysportowana. Jej wadą jest dążenie do celu po trupach. Jest zdyscyplinowana i zawsze potrafi zachować spokój. Jest perfekcjonistką. Jest atakującą w drużynie siatkarek MKS MOS ShadowBolts.

Ciekawostki

  • Ma 17 lat
  • Wiąże ją długoletnia przyjaźń z Starlight Glimmer
  • W Equestrii jest spiegiem Nightmare Moon (nazywa się Punky Rocker)
  • Ciągle nosi na szyi Amulet Czarnej Róży
  • W Equestrii pochodzi z Kryształowego Królestwa