FANDOM

Fantastic Book

Ponysona Flutti Sparkle

Fantastic Book EG ID by Flutti Sparkle
Female picto
Żeńska
Zajęcia Pisanie książek,
Znaczek
[[Plik:.|46x46px]]
Fantastic Book (z ang. fantastic - fantastyczny, book - książka) — heteroseksualna, 16 - letnia dziewczyna. Mieszka w Ponyville ale uwielbia przesiadywać w Lesie Everfree, ponieważ wtedy ma mnóstwo inspiracji.

Powstanie

Usłyszałam kiedyś, że każda pegasister i każdy brony ma mieć OC`ka. Więc postanowiłam, że też będę mieć. I po prostu zabrałam swój charakter i swoje talenty oraz moje ulubione kolory, rasę i fryzurę i stworzyłam Fantę. Nie przechodziła ona jakiś wielkich metamorfoz.

Lindsey Book/Misty Star/ Fantastic Book

Pierwsza i właściwie jedyna generacja Fanty rozdzielona jest na etapy. Etapem 1.0. była Lindsey Book. Od obecnej Fanty różniły ją tylko pasemka ponieważ ona miała granatowe i sierść bo u Lindsey była ona fioletowa oraz kolor oczu(zielone). Etap 1.1. nosił imię Misty Star. Była to klacz wyglądająca jak Lindsey, tylko, że była alicornem, który zamieszkał w świecie ludzi. Fantastic Book oznaczona numerkiem 1.2. miała już różową sierść ale pasemka wciąż były granatowe a włosów nie związywała w kucyk tylko warkocz.

Wygląd

Fanta jest dziewczyną o różanej sierści, co według niej cudnie komponuje się z grzywą. Jej włosy zawsze były długie gdyż Fanta nienawidziła ich obcinać. Gdy była mała bardzo denerwowało ją jej gołe czoło. Jej włosy zawsze same z siebie szły do tyłu. Postanowiła więc pójść z mamą do fryzjera i zrobić sobie grzywkę na bok. Jej oczy mają kolor mocnego fioletu, choć tak na prawdę są lawendowe. Swoją intensywną barwę zawdzięczają szkłom kontaktowym zmieniającym kolor oczu. Ona wolała jednak spotęgować swoje naturalne oczy.

Historia

Dzieciństwo

Pewnego pięknego dnia, stało się coś co miało zmienić życie jednej dziewczyny. A właściwie je zacząć. W ten cudowny dzionek, kiedy to wiosna była za pasem urodziła się Fantastic Book i jej o pięć minut młodsza siostra Ashia Paints. Obie dziewczynki wychowywały się w małym domku z ogródkiem przy swojej mamie Mysticial Moon. Bliźniczki były nierozłączne, i zawsze się razem bawiły. Tam gdzie była Ashia tam była i Fantastic. Pewnego dnia z powodu, najgorszej rzeczy, z którą zmagają się i ludzie i kucyki czyli nudy bliźniaczki postanowiły iść do Zamku Dwóch Sióstr.

Wizyta w Zamku Dwóch Sióstr

Ashia i Fantastic miały wtedy dziesięć lat. Nudziły się strasznie, więc postanowiły wybrać się do lasu Everfree w poszukiwaniu zaginionego zamczyska. Nie musiały długo iść, a znalazły się przed zepsutym (tak jeszcze wtedy był zepsuty) mostem.

Pierwsza klasa

W pierwszej klasie Fantastic przyjaźniła się ze swoją siostrą i Denim Star. Była jedną ze zdolniejszych uczennic. Na za bardzo przykładała się do nauki, lecz mimo to jej oceny były dobre. Brała udział w wielu konkursach m.in. recytatorskich, pisarskich lub wiedzowych. Była dość lubiana wśród rówieśników i nauczycieli.

Klasy późniejsze

Dalej kumplowała się z Ashią i Denim. Miała coraz lepsze oceny. Inni zaczęli ją doceniać. Oczywiście były wyjątki. U Ashii rozwijał się coraz większy talent do malarstwa. Fantastic przez to zaczęła coraz częściej myśleć, że do niczego się nie nadaje. Ale niedługo miała się przekonać, że tak nie jest.