FANDOM

Ferus

Dziki Wampir

Ferus
Male picto
Męska
Zajęcia Pomaganie Mortisowi

Okradanie banku krwi

Głos
Artykuł w edycji przez Eddy XD
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, Eddy XD prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).

Ferus (z łac. Dziki) - jeden z czterech wampirów, którzy trafili do świata ludzi.

Historia

Więcej informacji w artykule: Mortis

Ferus jest jednym z czterech wampirów z Equestrii. Wraz z Mortisem, Timorem i Malumem zmieniali ugryzione ofiary w ich sługi i chcieli zdobyć ankh nieśmiertelności. Ruszając w pogoń za Łowcą trafili do świata ludzi. Dowiedziawszy się, że dziewczyny i łowca chcą odzyskać fragmenty ankha nieśmiertelności przed zaćmieniem, chcą zdobyć przed nimi. Podczas zaćmienia zyskali nieśmiertelność, lecz po długiej walce zostają zniszczeni przez światło słoneczne, gdyż ankh został zniszczony.

Wygląd

Ferus jest wampirem o chudej posturze, chodzi przygarbiony co sprawia, że jego ramiona zwisają niemal do ziemi. Często ma język wystawiony na zewnątrz. Ma szkarłatne włosy ułożone na mohawk, kolczyki na uszach i jeden w nosie. Nosi kolczastą obrożę na szyi, purpurowy bezrękawnik, szelki przymocowane obręczą, kolczaste karwasze, czarne spodnie i buty z kolcami na przodzie wyglądające jak nosorożec i z nadrukiem oka co nadaje mu bardzo dziki wygląd.

Nosił pierścień dzięki czemu może nie tylko dać ochronę przed słońcem, ale też i przybrać ludzki normalny wygląd gdy klejnot zrobi się niebieski (czyli uszy robią się normalne, oczy zmieniają kolor, a kły są niewidoczne). Gdy wziął w posiadanie Ankh nieśmiertelności to uszy bardziej przypominały nietoperze i pojawiły się skrzydła nietoperza. Prócz tego umiał tworzyć wielkiego nietoperzowego bestię-awatara.

Osobowość

Ferus jest najdzikszym z całej czwórki wampirów. Jest typem prawdziwego psychola. Wykazuje się swym temperamentem i zaciekłością. W takim szale nie potrafi myśleć logicznie ale za to jest niebezpieczny, lecz Mortis potrafi go uspokoić. Często się śmieje jak typowy psychopata.Timor nazywa go bestią.

Ciekawostki

  • To on nastraszył Snipa i Snailsa, gdy ci się nabijali z wampirów.
  • Lubi okradać bank krwi.
  • Wraz z Malumem jest wampirem, który ma inny kolor włosów.
  • Jest najmłodszym z wampirów. Ma 15 lat
  • Gdy był dzieckiem to po śmierci rodziców wychowały go patyko-wilki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki