FANDOM

Green Plate

Uczeń Canterlockiego liceum, brat bliźniak Melody Tune.

Green Plate
Male picto
Męska
Zajęcia -Sporty,

-Denerwowanie sióstr, -Nauka.

Green Plate (Z ang: Zielona płyta) - pegaz, uczeń Canterlockiego liceum ma 15 lat i jest bliźniakiem Melody Tune.

Wygląd

Green ma niebieskie oczy i włosy oraz miętową skórę. Nosi zieloną bluzkę, szare dżinsy i czarne tenisówki, czasem nosi też okulary. Jest trochę wyższy od siostry.

Osobowość

Jest zabawnym i miłym chłopakiem. Jest też bardzo aktywny. Jest bardzo mądry chociaż jego siostry trochę sobie z niego żartują. Bywa trochę leniwy i czasem nie słucha innych. Jest uczciwy i prawdomówny. Wspiera swoje siostry, a trochę ich ma. Czasem łatwo się denerwuje. Bywa też nieobecny. Interesuje się muzyką tak jak jego siostra.

Muzyka

Tak jak siostra interesuje się muzyką, ale on tylko gra, nie gra na gitarze, lecz na innych instrumentach. Możliwe, że gra nawet lepiej od siostry.

W szkole

Uczy się dobrze, zachowanie też ma dobre. W szkole ma kilku znajomych, ale nic więcej.

Rodzina

Z rodziców ma tylko matkę jej ojciec nie żyje. Ma też 3 siostry i Melody to jego bliźniaczka. Ze strony mamy ma 2 ciocie i 7 kuzynów. Ze strony ojca ma 1 wujka i ciocie oraz 4 kuzynów. 

Przyjaciele

Nie ma ich ma tylko kilku znajomych.

Ciekowostki

  • Urodził się o 30 minut wcześniej niż Melody
  • Tylko on wie, że jego siostra rozumie zwierzęta.
  • Próbuję dostać się do drużyny sportowej.
Resztę dokończę później.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki