FANDOM

Lavender

Uczennica i siostra Melody

Lavender3
Female picto
Żeńska
Zajęcia Nauka,

Opieka nad siostrą (mimo, że ma 15 lat), Zajmowanie się zwierzętami (głównie siostry).

Lavender (z ang. lawdenodwy, lawendowa) - uczenia Canterlockiego liceum. Ma 16,5. Jest nowa w szkole i nie ma jeszcze przyjaciół. Jej pseudonim to Lav. 

Historia

Dorastała na farmie, którą nazywała "Słonecznikową" bo jej kuzynka bardzo lubiła słoneczniki. Bała się tam
Lawender ID by Flower1187
prawie wszystkiego. Jak dowiedziała się o przeprowadzce nawet się cieszyła, jednak co ją smuciło to, że opuści swojego jak na razie jedynego przyjaciela z klasy i szkoły. Próbowała też wytłumaczyć swojej siostrze, że to wyjdzie na dobre i prawie jej się udało. Gdy przyjechała do nowego domu dowiedziała się że rozumię mowe zwierząt. Bała się o tym powiedzieć, bo myślała, że wyjdzie na świruskę. Powiedziała o tym tylko bratu i nikomu więcej. W szkole dobrze się czuje i ma nadzieje, że znajdzie bratnią dusze.

Wygląd

Jest szczupłą wysoką dziewczyną ma długie lawendowe włosy związane w kucyk zieloną gumką. Ma niebieskie oczy i miętową skórę. Nosi żółtą sukienkę z brązowym skórzanym paskiem i skórzane buty.                       

Osobowość

Lav jest miłą i trochę nieśmiałą dziewczyną. Jest też trochę nad opiekuńcza, a zwłaszcza kiedy chodzi o jej siostrę Melody. Kocha zwierzęta i lubi im pomagać. Czasem za dużo mówi lub mówi to czego nie powinna mówić. Ma poczucie humoru, ale czasem próbuje rozśmieszyć kogoś jak tego nie chce.  

W szkole

Uczy się dość dobrze ma dużo dobrych ocen lubi przebywać w szkole. Jest miła dla innych uczniów.

Siedząca Lavender by Flower1187

Mówi do pieska

Jest trochę nadopiekuńcza, trochę to denerwuje innych, a najbardziej Melody bo chce być samodzielna. Mimo to ona chce się opiekować siostrą.

Rodzina

Z rodziców ma tylko matkę jej ojciec nie żyje. Ma też 2 siostry, jedną starszą drugą młodszą i brata też, który jest młodszy. Jest 2 najstarsza z rodzeństwa. Ze strony mamy ma 2 ciocie i 7 kuzynów. Ze strony ojca ma 1 wujka i ciocie oraz 4 kuzynów. Ma suczkę Sabe, która często chce się bawić z kotką Moly.

Przyjaciele

Zaprzyjaźniła się z Zurinom. 

 Co lubi

  • Wszystkie rasy zwierząt,
  • Dobrą zabawę,
  • Szkołę (wszyscy się dziwią),
  • Naturę,
  • Swoja siostrę.

Nie lubi

  • Ciemnych lasów i pomieszczeń,
  • Stromych schodów (bardziej ich się boi),
  • Czasem W-f,
  • Jak ktoś się wywyższa,
  • Złego traktowania zwierząt.

Cytaty

"Nie denerwuj się ta przeprowadzka to nic strasznego. Nie wiem czemu tak zle regujesz."
— Do siostry
"(Śmieje się) Co się tak przejmujesz, one się nie śmieją z ciebie, (Szeptem) no jasne, że z ciebie."
— Do brata
"Wstawajjjjjjj!!!"
— Do siostry
"Mój mały piesku, no jasne, że się pobawimy, ale tylko nie próbuj znowu jeść Moly, ona nie smakuje jak truskawki."
— Do Saby
"Tego raczej nie powinnam mówić."
— Do starszej siostry

Ciekawostki

  • Lawender uśmiecha się by Flower1187

    Uśmiecha się

    Urodziła się 1 września (może dlatego lubi szkołę).
  • Trochę bała się życia na farmie więc widziała w przeprowadzce dużo plusów.
  • Chociaż jest słaba czasem potrafi kogoś pokonać.
  • Rozumie co mówi jej pies i w ogóle co mówią zwierzęta.
  • Jako jedna nie naśmiewa się z brata że jest niemądry (jej brat naprawdę jest mądry).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki