FANDOM

Malum

Najsilniejszy Wampir

Malum
Male picto
Męska
Zajęcia Pomaganie Mortisowi

Jedzenie frytek chili

Głos
Artykuł w edycji przez Eddy XD
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, Eddy XD prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).

Malum (z łac. Zło) - jeden z czterech wampirów, którzy trafili do świata ludzi.

Historia

Więcej informacji w artykule: Mortis

Malum jest jednym z czterech wampirów z Equestrii. Wraz z Mortisem, Timorem i Ferusem zmieniali ugryzione ofiary w ich sługi i chcieli zdobyć ankh nieśmiertelności. Ruszając w pogoń za Łowcą trafili do świata ludzi. Dowiedziawszy się, że dziewczyny i łowca chcą odzyskać fragmenty ankha nieśmiertelności przed zaćmieniem, chcą zdobyć przed nimi. Podczas zaćmienia zyskali nieśmiertelność, lecz po długiej walce zostają zniszczeni przez światło słoneczne, gdyż ankh został zniszczony.

Wygląd

Malum wyróżnia się masywną budową ciała. Ma brązowe ostrzyżone włosy oraz bródkę. Nosi ciemno-czerwony bezrękawnik z nadrukiem zębów wampira, czarną kamizelkę, kolczaste bransolety, czarne spodnie z pasami i wojskowe buty.

Nosił pierścień dzięki czemu może nie tylko dać ochronę przed słońcem, ale też i przybrać ludzki normalny wygląd gdy klejnot zrobi się niebieski (czyli uszy robią się normalne, oczy zmieniają kolor, a kły są niewidoczne). Gdy wziął w posiadanie Ankh nieśmiertelności to uszy bardziej przypominały nietoperze i pojawiły się skrzydła nietoperza. Prócz tego umiał tworzyć wielkiego nietoperzowego bestię-awatara.

Osobowość

Malum w prawdzie jest najsilniejszy z całej czwórki wampirów, to nie jest tak bystry jak Mortis czy Timor i jest raczej dziecinny (podobnie jak Sonata Dusk). Jego idiotyzm często denerwuje Mortisa. Jest wielkim żarłokiem, prócz wypijania krwi uwielbia jeść frytki chili i paluszki rybne.

Ciekawostki

  • Jest drugim wampirem (po Ferusie), który ma inny kolor włosów.
  • Jest rok młodszy od Mortisa, ale starszy od Ferusa i w równym wieku co Timor. Ma 17 lat
  • Lubi frytki chili i paluszki rybne.
  • Jak każdy wampir czuje wstręt do czosnku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki