FANDOM

Artykuł w edycji przez MixiePie
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, MixiePie prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).
Mixie Pie

Magiczny Jednorożec

Mixie Pie ID by MixiePie
Zajęcia - Uczenie się,

- Planowanie powrotu do Equestrii.

Mixie Pie - magiczny jednorożec, który został wygnany z Equestrii. W świecie ludzi jest jedną z najlepszych uczennic w Liceum Canterlot. Ponysona MixiePie.

Historia

Ogólna

Kiedyś Mixie żyła w Equestrii i była zwykłym jednorożcem. Jednak miłość do nauki zaprowadziła ją do tajemniczej biblioteki. Tam znalazła niezwykłą książkę, w której znajdowało się pewne zaklęcie. Po wypowiedzeniu go, jej róg troszkę się przedłużył i wyrosły jej skrzydła. Nie były to pegazie skrzydła lecz zielone, jak u wróżki. Kiedy księżniczka Celestia dowiedziała się o tym, podstępem udało jej się wygnać Mixie do innego świata, z obawy, iż klacz mogła wyrządzić spore szkody. W równoległym świecie dziewczyna postanowiła, że kiedy urośnie w siłę wróci do Equestrii aby się zemścić. Potem nauczyła się życia w nowym świecie i udała się do Liceum Canterlot. Jako, że była zdolna, w szkole stała się jedną z najlepszych uczennic, gdzie uczy się do teraz.

Poznanie Dazzlings

Kiedy po raz pierwszy Mixie znalazła się w świecie ludzi przeżyła duży szok. Wszędzie gdzie tylko spojrzała odczuwała strach. Lecz najgorzej było, gdy widziała swoje odbicie, nie mogła uwierzyć, że nie jest już kucykiem. Po długim, całonocnym błąkaniu się po ulicach weszła do malutkiej kawiarni. Usiadła się i zaczęła płakać. Całość obserwowały trzy dziewczyny, które również wyglądały mizernie, a nawet gorzej. Na ich szyjach wisiały kolorowe naszyjniki syren, które także były poszarzałe jak one same. Wyczuły one magię w Mixie, dlatego gdy ta wyszła z kawiarni postanowiły ją śledzić. Mix czuła, iż ktoś ją obserwuje, ale nie zwracała na to uwagi. Lecz kiedy w ciemnym zaułku trio otoczyło ją ta zamarła. Próbowała uciec i właśnie wtedy przypadkowo dotknęła amuletu jednej z nich - Sonaty. Naszyjnik z niebieskiego zmienił kolor na krwisto czerwony i syreny wiedziały już, że Mixie pochodzi z Equestrii i nie jest byle kim. Po dotknięciu amuletów reszty wróciły do kawiarni by wszystko sobie wyjaśnić. Wtedy to Pie dowiedziała się, iż to syreny i że ich moc po przez dotknięcie dziewczyny wróciła. A po spojrzeniu w lustro zobaczyła coś niezwykłego. Jej oczy zmieniły kształt. Teraz przypominały one oczy jakie miały Dazzlings. Po tym co ujrzała, wiedziała już, że ona oraz syreny muszą połączyć siły. I tak między nimi narodziła się przyjaźń, gdyż miały wspólny cel - powrót do Equestrii, ale najpierw władza nad ludzkim światem.

Zdobycie mocy

Mixie razem z syrenami postanowiła odzyskać swoją moc. Kiedy Dazzlings wywoływały chaos i pochłaniały negatywną energię, Mix cały czas szukała sposobu na odzyskanie mocy oraz powrót do Equestrii. W jednej z zakazanych książek znalazła informację o Star Swirlu Brodatym, który rzekomo przedostał się do ludzkiego świata poprzez magiczny portal otworzony za pomocą magicznego naszyjnika. Mixie Pie wraz z Dazzlings odnalazła Księżycowy Wisiorek i idealne miejsce na otworzenie portalu. Po włożeniu naszyjnika Pie przemieniła się w Nocnego Demona i wyczarowała w pomniku WonderColta przejście do Equestrii. Razem z Adagio, Arią i Sonatą powróciła do krainy kucyków. Dazzlings przybrały tam swoje naturalne formy, jednak Mixie nie. Dziewczyny siały chaos dopóki Księżniczka Celestia nie użyła przeciwko nim Elementów Harmonii. Wygnała z powrotem syreny, ale Mix pozostawiła. Pie znów stała się normalnym jednorożcem. Celestia powiedziała jej, że jeśli się zmieni znów może zamieszkać w Equestrii, po czym odesłała ją do świata ludzi.

Zmiany

Przez ostatnie wydarzenia Mixie postanowiła się zmienić. Stała się milsza i bardziej otwarta. Próbowała wynagrodzić uczniom Liceum Canterlot swoje wcześniejsze zachowanie i zyskać ich zaufanie. Miała nadzieję, że dzięki temu powróci do Equestrii. Ludzie bardzo polubili Mixie Pie, została ona nawet ulubioną uczennicą Dyrektor Celestii i Wicedyrektor Luny. Jako, że wcześniejszy posąg WonderColta był zniszczony, dziewczyna zobowiązała się ufundować nowy. I tak Mix wiodła spokojne życie w ludzkim świecie, do pewnego momentu.

Co się stało potem? Dowiecie się niebawem!

Wygląd

Mixie ma długie brązowe, rozpuszczone włosy i jasnożółtą skórę. Po dotknięciu naszyjnika Sonaty kształt jej zielonych oczu upodobnił się do oczu Dazzlings (ale tylko na jakiś czas, potem znów mają normalny kształt). Nosi niebieską bluzkę z krótkim rękawem, a na to czarny sweter, granatową spódnicę w kratkę oraz niebieskie trampki. Na rękach czasami ma bransolety w kolorze spódnicy. Mixie należy do osób szczupłych. Podczas przemiany wyrastają jej kucykowe uszy i zielone skrzydła, przypominające te, które miały Dazzlings. A jej włosy przedłużają się o długą kitkę. 

Charakter

Mixie Pie jest zdeterminowana i zawsze dąży do celu. Jest uparta, lubi się uczyć, jest mściwa i czasami niemiła. Ma wybuchowy charakter. Nie ma zbyt wielu przyjaciół w Liceum Canterlot, gdyż twierdzi, że nie ma na to czasu. Jest zbyt zajęta nauką i próbą powrotu do Equestrii. Jedynym wyjątkiem są Dazzlings, które dziewczyna naprawdę lubi i traktuje jak przyjaciółki. Jednak, gdy dostała propozycję powrotu do świata kucyków, postanowiła się zmienić. Stała się milsza i stara się nie chować urazy.

Ciekawostki

  • Ma 16 lat.
  • Kiedyś poznała Dazzlings w świecie ludzi.
  • Nie działa na nią magia syren i innych stworzeń.
  • Dawno temu znalazła książkę dzięki, której zmieniła się w hybrydę.
  • Przyjaźni się z Dazzlings.
  • Jej ulubiony kolor to niebieski.
  •  Uczy się w Liceum Canterlot, przed przybyciem Sunset Shimmer.
  • Choć jest szczupła, to i tak uważa, że jest gruba.
  • Jej ludzka wersja chodzi do Crystal Prep.
  • Została wygnana do ludzkiego świata, zanim Twilight Sparkle się urodziła.
  • Będąc małym jednorożcem bardzo chciała być uczennicą Księżniczki Celestii.
  • Jest bardzo daleką krewną Pinkie Pie.