FANDOM

Moring Chocolate

Moring w codziennym ubraniu

Moring Chocolade
żeńska
Zajęcia Odrabiane prac domowych, Muzyka (jako hobby)
Moring Chocolate (z ang. moring - poranek, chocolate - czekolada)

Stworzenie

Właściwie to nie mowa tu o stworzeniu samej postaci, tylko napisaniu artykułu. Napisałam artykuł po pierwsze dlatego, że mam folder z dużą ilością OC-ek, a po drugie po to, żeby pomóc tej wiki osiągnąć 100 artykułów.

Wygląd

Ma ciemno-brązowe włosy z jasno-brązowymi pasemkami, oczy koloru takiego, jak ma Rainbow Dash i skórę, taką jak ma Bon Bon.

Uniform

Ma ciemno-brązową (oczywiście inny odcień) sukienkę z niebieskim paskiem, na jej dolnej części jest jej znaczek w kucykowej wersji: słońce na kostce czekolady. Niżej są jasno-bordowe buty na szpilkach z złotymi ozdobami.

Na wrotki

Ma ciemno-brązową (jeszcze inny odcień) sukienkę. Na jej rękawach są ochroniarze (do jazdy na rolkach/wrotkach). Niżej ma jasno-brązowy (oczywiście inny odcień) pasek, na którym jest kostka czekolady, i słońce, które ma trzy promienie, wszystkie do góry, tak jakby ono (to słońce) spadało. Jeszcze niżej ma ciemno-żółte wrotki, które mają zewnętrzny i wewnętrzny wygląd (oprócz kółek) jak buty na szpilkach.

W piżamie

Ma granatową piżamę jednoczęściową, z jasno-brązowymi figurami (na górnej części) lub kropkami (na nogawkach) Niżej są niebieskie (oczywiście inny odcień) buty.

Na balu

Jej sukienka ma górę zielono-mordą, niżej jest ciemno-purpurowa, z purpurową gwiazdą, której kontur jest ciemno-purpurowy (oczywiście inny odcień). Dolna część jest śliwkowa w różano-śliwkową (oczywiście inny odcień) kratkę. Na stopach ma ciemno-purpurowe (jeszcze inny odcień) buty na szkpilkach.

Charakter

Moring Cocolate na balu

W sukience na bal.

Jest dobrym charakterem. Pozwala śpiewać Magdalene Tone i Rainbow Dash w swoich piosenkach. Jest pilną, miłą i ładną uczennicą, czego Big Suprise ciągle jej zazdrości.

Relacje

Big Suprise

Moring nie lubi jej dlatego, że Big Suprise jej dokucza z zazdrości.

Fiolet Show

Nie znamy do końca relacji między nimi. Jednak Fiolet trochę ją lubi (np. zajęła jej krzesło).

Sunset Shimmer

Moring Chocolate w piżamie

Na piżama party u koleżanki.

Wtedy, kiedy Sunset się zmieniła jakoś się polubiły. Moring i Mane 7 chodzą do innych klas, więc mogą się spotykać albo na przerwie, albo po lekcjach. Łączy je to, że obydwie witają nowych uczniów Canterlot High.

Reszta Mane 7

Nie ma jakiś specjalnych relacji z Mane 7, bo chodzą do innych klas.

Historia

Urodziny

MoringChocolate2

W innym stroju.

Moring urodziła się w szpitalu na Manhatanie 5 marca.

Szkoła podstawowa

Chocolate dobrze się uczyła. Najbardziej ze wszystkich przedmiotów szkolnych lubiła muzykę, ale z innych przedmiotów też była dobra (oprócz wf-wu). Dziewczyna zdawała wszystkie klasy bez problemu.Właśnie tego Big Suprise ciągle jej zazdrości.

Liceum

Kiedy zdała do Canterot High, to była taka sama, jak w podstawówce. Lubi swoją małą klasę. Po lekcjach (jeśli nie ma jakiegoś z kółek zainteresowań na które chodzi) oprowadza po liceum nowych uczniów Canterlotu.

Lubi

Moring Chocolade na wrotkach

Na wrotkach.

  • Śpiewać;
  • Tańczyć;
  • Muzykę jako przedmiot szkolny;
  • Brązowy (jako kolor);
  • Czekoladę;
  • Oprowadzać nowych uczniów Canterlot High po liceum;
  • Kółka zainteresowań.

Nie lubi

  • WF-ewu
  • Nudy

Ciekawostki

  • Jest we wcześniejszym roczniku (niż np. Sunset).
  • Lubi najbardziej z Mane 7 Sunset.
  • W Eqestrii jest jednorożcem.