FANDOM

My Little Pony Equestria Girls: Wampiry Atakują (ang. My Little Pony Equestria girls: Vampires Attack) - film pełnometrażowy produkcji Eddy XD.

Transkrypt

Prolog

Pewnego wieczoru pewna osoba idzie z zakupami po ulicy, rozgląda się niepewnie myśląc, że ktoś go śledzi. Nagle słychać, że ktoś go woła. Z cienia wyłania się chłopak ubrany na czarno imieniem Mortis. Zaczyna do niczego nieświadomej osoby podchodzić i nagle tuż za nim stoi dwóch innych chłopaków: Malum i Timor i nagle na niego rzuca się Ferus wgryzając się w szyję. Wracają do swej kryjówki na cmentarzu z ofiarą zmienioną w ich sługę. Narzekają, że trafili z Equestrii do świata ludzi, gdyż tam żywili się krwią Equestriańskich Kucyków i zmieniali je w poddane ich woli sługi. Timor dodaje, że napadanie na śmiertelników (czyli ludzi) się nie opyla, lecz Ferus zaprzecza i pokazuje opakowania z krwią, które zakosił z banku krwi. Mortis wspomina, że zapragnęli posiąść ankh nieśmiertelności, lecz pewnien "łowca" musiał zniweczyć ich plany. Nagle zauważyli coś w dali. To działo się podczas konfrontacji z Midnight Sparkle (prawdziwą Twilight). Mortis domyśla, się, że to była Equestriańska Magia. On i jego gang postanawiają wykorzystać, żeby znaleźć przedmiot, którego długo szukają.

Odbudowanie znajomości

W tym czasie siódemka dziewczyn i Spike opowiadają jej wszystko co się wydarzyło. Twilight stara się przyzwyczajać się do nowej szkoły. Chcą się z nią na nowo zapoznać po przez czynności jak: chodzenie po zakupach, salonach piękności i restauracjach. Rarity namawia Twilight, by na nowo zapoznała się z Flashem Sentry, a ta nie ma odwagi tego wykazać. Natomiast w kryjówce na cmentarzu chłopaki wciąż oczekują zmierzchu. Nagle Ferus wyczuwa coś intensywnego. Mortis zauważa Twilight i przyjaciółki. Chcą za nimi podążyć, lecz nie mogą gdyż światło słoneczne może ich zabić, dlatego Mortis przechował na wszelki wypadek pierścienie, które umożliwiają nie tylko ochronę, ale też i pozwala wmieszać się w tłum. By się upewnić czy pierścienie działają popchnęli Maluma na zewnątrz, a wielki wampir krzyczy ze strachu myśląc, że światło słoneczne go pali. Zauważa, że nic się nie dzieje i pierścienie działają. Po chwili wszystkie wampiry wychodzą na zewnątrz. Skupiając myśli klejnot w pierścieniach zmienia się z czerwonego na niebieski przybierają ludzki normalny wygląd i od razu ruszyli za nimi. Lecz nie wiedzieli, że ich ruch śledzi tajemnicza postać w w płaszczu i kapeluszu.

Nowi w szkole

Czwórka weszła do szkoły i rozglądają się dokąd poszły dziewczyny. Mortis kazał zachować się naturalnie. Nagle przechodzą obok nich Snips i Snails, którzy rozmawiają ze sobą. Przykuwa ich uwagę czterech chłopaków ubranych na czarno. Zaczęli się z nich nabijać i śmiać. Mortis nie wytrzymuje napięcia i rozkazał Ferusow ich nastraszyć. Ferus zmienił swój wygląd na wampirzy i swym sykliwym rykiem nastraszył Snipsa i Snailsa, aż ci na jego widok uciekli w popłochu. Podążając śladem dziewczyn idą do stołówki. Mortis każe zachować się naturalnie, by nie wzbudzić podejrzeń. Biorą jedzenie ze stołówki i siadają na przeciwko gdzie siadają dziewczyny. Obserwują je i słuchają co gadają. Mortis pyta swych kolegów co o tym myślą, Malum mówi, że frytki chili są palce lizać, lecz żaden nie reaguje. Timor twierdzi, że to zwykłe dziewczyny. Mortis temu zaprzecza i mówi, że węch Ferusa nigdy nie zawiódł i wyczuwają coś niezwykłego.

Po przerwie obiadowej Twilight i przyjaciółki właśnie idą do klasy i przechodzą obok czterech chłopaków ubranych na czarno, Mortis rzucił na nich groźne spojrzenie. Sunset widzi w nich coś niepokojącego. Rainbow Dash mówi, że Goci ten typ mają. Gdy otwiera szafkę to zauważają Snipsa i Snailsa ukrytych w szafce. Wychodzą z niej kompletnie bladzi i wystraszeni. Mówią, że widzieli czterech chłopaków, jeden z nich, który ich nastraszył miał czerwone oczy i wielkie kły. Są tym zdziwione, że ta czwórka miała coś z tym wspólnego.

Tajemniczy łowca

Na zewnątrz po szkole dziewczyny rozmawiają o tym co się wydarzyło w szkole. Myślą, że ci chłopcy są nie z tego świata (czyli z Equestrii) i są to wampiry. Twilight zaprzecza, że wampiry są aktywne w nocy i niemożliwe, żeby pojawiły się w dzień. Nagle zjawiają się czterej chłopcy, którzy przedstawili się na początek. Mówią, że chcą znaleźć rzecz, która zapewni im nieśmiertelność i wypytują je gdzie to jest. One na to, że nie mają pojęcia co mają na myśli. Po nieprzyjemnej rozmowie zaczynają je ścigać. Przyparte do ślepego zaułka są w pułapce. Wampiry już miały je zaatakować, lecz pojawia się tajemniczy mężczyzna ubrany w płaszcz i kapelusz, który zaczął walczyć z wampirami. Po krótkiej ale zaciętej walce wampiry uciekają. Dziewczyny podziękowały wybawcy. Przedstawił się jako Hunter Nighthawk, łowca wampirów. Chce wszystko to wyjaśnić, ale gdzieś w ustronnym miejscu.

W kawiarni Hunter rozmawia z dziewczynami o nowych uczniach, które w rzeczywistości to wampiry z Equestrii, gdzie siały postrach żywiąc się krwią kucyków i za każdym razem zmieniają się w poddanych ich woli wampirze sługi. Chcieli posiąść ankh nieśmiertelności, który zapewniłby im nieśmiertelność podczas zaćmienia słońca. Hunter walcząc u boku księżniczek chcieli położyć kres terrorowi. Podczas konfrontacji Hunter odebrał Ankh i uciekł do innego świata (czyli świata ludzi) a wampiry nie odpuszczając ruszyły za nimi. Nie wiedzieli, że Hunter przebywając w świecie ludzi postanowił podzielić ankh na cztery części i rozmieścił je w różnych miejscach, żeby wampiry nie mogły ich znaleźć. Mówi, że zaćmienie słońca zacznie się za 4 dni więc muszą się sprężyć i znaleźć fragmenty ankha przed wampirami. Nie wiedzieli jednak, że wampiry usłyszały ich rozmowę i chcą wykorzystać ten moment.

W poszukiwaniu ankha

Zapada noc. Trixie wracając z kawiarnii napotkała wampiry, które zagryzły kolejnych ludzi i zmienili ich w ich sługi. Przerażona tym widokiem ucieka i nagle zderzyła się z Malumem. Została otoczona przez trzy inne wampiry. Mortis zaproponował jej, żeby im służyła, ale Trixie odmawia i mówi, że nikomu nie służy. Mortis hipnotyzuje Trixie i ta kłania się im. Rozkazał jej, żeby śledziła dziewczyny i łowcę, podczas gdy oni ucztują.

W tym czasie dziewczyny i Hunter poszukują fragmentów ankha. Hunter wskazuje miejsce położenia pierwszego fragmentu - czyli w ściekach. Rarity nie chce wejść do ścieków, gdyż śmierdzi i jest brud. Łowca wchodzi jako pierwszy i znajduje pierwszą część. Nagle napotkali Flasha Sentry, który chce pomóc dziewczynom, ale dziewczyny nie chcą, żeby Flash niepotrzebnie się narażał na niebezpieczeństwo ze strony wampirów. Chłopak nalega, żeby przyjęły jego pomoc, chce zrobić to dla Twilight. Mimo przeszkód zgadzają się na to. Nie wiedzą jednak, że śledzi ich Trixie, która jest pod wpływem uroku Mortisa.

Trixie zjawia się w kryjówce na cmentarzu i mówi wampirom, że dziewczyny i łowca zdobyli pierwszy fragment ankha. Wampiry wysyłają swych zwampirzonych poddanych, by przeszkodzili im w zdobyciu innych części.

Dziewczyny i łowca przeczesują dalej okolice Canterlot w poszukiwaniu ankha. Spike węsząc znajduje coś metalowego. I jak sie okazuje to był fragment ankha. Nagle zostają zaatakowani przez wampirze sługi, którzy chcą odebrać im część ankha. Dziewczyny, Łowca i Flash pod zaciętej walce odpierają atak wampirów i udaje im się zdobyć drugą część ankha. Zakładają, że to czwórka wampirów wysłała swych poddanych, by uniemożliwić zdobycie kolejnych części.

Mortis wścieka się, że mają już dwie części ankha i ich ułożony plan legnie w gruzach jeśli zdobędą kolejne dwie. Dochodzi do wniosku, że muszą działać nim pojawi sie zaćmienie.

"Randka" Flasha i Twilight

W tym czasie w domu Twilight, dziewczyny i łowca sprawdzają dwa zdobyte fragmenty ankha. Żeby zadziałał muszą zdobyć jeszcze dwa ostatnie. Flash chce zagadać Twilight na osobność, lecz ta mówi, że nie ma czasu. Applejack nalega, by spróbowała szczęścia, by lepiej się poznali. Twilight ulega namowom koleżanek. Wychodzą razem z domu na zewnątrz. Flash wspomina, że przypomina tamtą Twilight z innego świata (czyli z Equestrii), odkąd przybyła do jego świata. Mówi, że skoro spotkał tę "prawdziwą", to ma okazję, by spędzić z nią mnóstwo czasu. Flash stara się być dla niej miły i daje jej komplementy, co wprawiają ją w zarumienie. Flash i Twilight zatrzymują się i patrzą na siebie zakochanym wzrokiem i miało już dojść do tego momemtu, ale Twilight się zawahała i natychmiast musiał wrócić do siebie. Flash wzdycha zmartwiony, że nie wyszło mu wrażenie.

Rainbow Dash widzi Flasha jak wchodzi do środka i pyta jak tam poszło. Flash odpowiedział, że nieźle i idzie zmartwiony. Rarity widzi go zmartwionego i sądzi, że coś nie wyszlo z tej randki. Łowca informuje, żeby wyruszyli w poszukiwaniu innych części.

Konfrontacja z wampirami

Mija trzeci dzień. Cała dziesiątka wyruszyła w poszukiwaniu trzeciej części. Gdy znaleźli ten fragment to napotkali cztery wampiry, którzy żądają od nich fragmentów. Jednak gdy odmówili im, to ruszyli do ataku na dziewczyny, Flasha i Huntera. Dziewczyny starają sie odeprzeć atak, a Hunter używa broni podczas potyczki z krwiopijnymi bestiami. Timor chcąc rzucić się na Twilight, która trzyma fragment ankha to Flash odpiera atak ratując ją. Twilight jest zaskoczona wyczynem Flasha. Walka wydała się nie mieć końca, lecz wampiry zobaczyły wschód słońca to musiały się szybko wycofać. Mortis oznajmił im, że to jeszcze nie koniec, po czym zniknęli w cieniu.

W kryjówce na cmentarzu wampiry (zwłaszcza Mortis) są wściekłe, że nie zdobyli fragmentów ankha. Malum zasugerował, by wysłał Trixie na przeszpiegi. Mortis się z tym zgadza i zleca Trixie, by wyśledziła dziesiątkę i znalazła czwartą część ankha.

Czwartego dnia. Dziewczyny, Flash i Łowca przygotowują swą broń do walki z wampirami. Hunter powiedział o ostatniej kryjówce ostatniego fragmentu ankha - czyli przy pomniku w liceum Canterlot. Trixie wykorzystuje moment i idzie inną drogą - tą krótszą. Gdy dotarła do liceum to wyjmuje płytę uliczną przy pomniku i znajduje ostatnią część i zabiera go i ucieka. Wtedy pojawia się dziesiątką. Zauważyli, że fragment zniknął. Idą śladami złodzieja i ten trop prowadzi na cmentarz. Otwierają kryptę, która prowadzi do kryjówki wampirów i właśnie tam spotykają wampirów, którzy wzięli w posiadanie czwartą część ankha. Rządają by oddali im trzy pozostałe. Oni odmawiają im, a wampiry nasyłają swe sługi, by zaatakowali i odebrali im trzy fragmenty. Dochodzi do walki. Hunter odbiera chwytakiem na lince Mortisowi czwarty fragment i wraz z dziewczynami, Spike'm i Flashem uciekają z kryjówki. Wampiry podążają za nimi wraz z ze sługami.

Gdy wyszli na zewnątrz to zauważyli, że zaczęło się zaćmienie. Wampiry wyszły na powierzchnię z kryjówki. Wampiry ruszyły do ataku a dziesiątka zaczęła natarcie. Niczym w futbolu amerykańskim przyjaciółki podają sobie fragmenty ankha by zmylić wampiry. Pinkie podaje pierwszy fragment Fluttershy a ta na widok Ferusa ucieka przed nim. Spike gryzie Ferusa w tył. Rainbow podaje drugi z fragmentów Applejack i wtedy Malum rzuca się na Applejack chcąc wgryźć się w jej szyję, a ta wkłada do ust czosnek, który wbija się w jego kły, aż ten reaguje z obrzydzeniem. Twilight podaje Rarity trzeci fragment ankha i Timor chce się do niej dobrać, ale Sunset Shimmer rzuciła w niego czosnkowym granatem. Rarity rzuca Flashowi czwarty fragment ankha, lecz Mortis go łapie, ale Hunter od razu go przechwytuje. Timor chce rzucić się na Twilight, która trzyma fragment, lecz Flash odpiera atak wampira ratując ją. Twilight rzuca fragment Sunset Shimmer, lecz Mortis podchodzi do niej od tyłu i łapie ją i zabiera fragment ankha. Mortis grozi im, że jeśli nie oddadzą trzech pozostałych fragmentów to Sunset zostanie ugryziona i zostanie wampirzym sługą. Zaczął liczeć do 5. Twilight zgadza się oddać trzy fragmenty pod warunkiem, że wypuści Shimmer. Mortis zgadza się na to i trójka innych wampirów zabiera im fragmenty.

Czwórka wampirów zaczęła łączyć wszystkie cztery fragmenty i zostają odbarzeni wielką mocą i nieśmiertelnością (czyli słońce nie wyrządzi im krzywdy) i zostają zmienieni w hybrydy człowieka i kucyka-wampira. Wyrastają im uszy bardziej nietoperze i ogony, a także skrzydła nietoperza. Wampirzy czują jak nieśmiertelność płynie w ich żyłach i są potężniejsi niż kiedykolwiek wcześniej. Wtedy zaczęli atakować dziesiątkę. Próbują oni ich zaatakować, lecz na próżno. Zostają osaczeni przez wampiry. Dziewczyny przepraszają Twilight, że ją w to wszystko wpakowały. Twilight dała im do zrozumienia, że znalazła najlepsze przyjaciółki jakie można był wymarzyć po czym wszystkie przytulają się do siebie. Podirytowany Mortis wraz z ziomkami chcieli je uśmiercić przywołując awatary na wzór wielkich nietoperzych bestii. Wtedy chroni ich magiczne pole. Następnie dziewczynom zaczynają ponownie wyrastać uszy, ogony i skrzydła nawiązujące do elemtnów Harmonii, które reprezentują. Wtedy utworzyły awatara na kształt wielkiego alikorna. Gang wampirów chciał je zaatakować, lecz bez skutku. Po czym dziewczyny wypowiadając słowa "Przyjaźń to Magia" pokonują ostatecznie wampiry i niszczą ankh i pierścienie.

Wtem wampiry padają nieprzytomni na ziemię. Gdy się ocnkęli to widzą przed nimi siódemkę dziewczyn. Próbowali im narzucić, że nie mogą ich pokonać, gdyż są zwykłymi, słabymi dziewczynami. Twilight temu zaprzecza i mówi, że są niezwykłymi i silnymi dziewczynami, gdyż razem są silne i niepokonane. Sunset Shimmer dodaje im, że ankh został zniszczony wraz z pierścieniami a zaćmienie słońca dobiega końca. Widząc to wampiry w agonii obracają się w pył. A ich poddani wrócili do normy a Trixie została uwolniona od ich uroku. Pytają się zdziwieni co robią na cmentarzu i wtedy rozeszli się. Dziewczyny się cieszą, że zdołali razem pokonać wampiry i nie zrobiliby tego gdyby nie pomoc Łowcy i Flasha. Twilight podziękowała Flashowi za to, że po raz kolejny uratował ją i jest pod wrażeniem. Popatrzyli się na siebie zakochanym wzrokiem i już mieli się pocałować, ale Twilight chwyciła Flasha i dała mu całusa. Flash jest tym bardziej zaskoczony.

Epilog

W tym czasie Dziewczyny spędzają ze sobą na terenie szkoły. Hunter chce się z nimi pożegnać i wyruszyć w długą drogę. Dziewczyny dziękują Łowcy za pomoc w pokonaniu wampirów. Wtem odchodzi. Twilight cieszy się, że się odnalazła wśród nowych przyjaciół po czym wszystkie przytulają się do siebie.

Następnie Sunset Shimmer w dzienniku pisze list do Twilight z Equestrii, że ona i przyjaciółki wraz z Twilight, pokonały wampiry i postanowiły się na nowo z nią zapoznać i spędzić mnóstwo czasu nadrabiając spore zaległości.