FANDOM

Ninga Frenc

Postać fanowska

Ninga Frenc sis by Frenka
Female picto
Żeńska
Zajęcia Oglądanie telewizji
Ninga Frenc - siostra Daisy Moon. Ponysona: Frenka.

Stworzenie

Postać jest stworzona na podstawie Rainbow Dash. Została dodana na Wiki nie tylko dlatego, że mi się nudziło, ale, żeby pomóc osiągnąć na Wiki 50 artykułów i też dlatego, że mam cały folder przepełniony tymi zdjęciami.

Historia

Gdy jej rodzice zmarli... no i też rodzice Daisy Moon, Ninga po paru dniach zaczęła szukać pracy, by zarabiać. Ciężko było, ale w końcu znalazła. Pracowała w biurowcu. Rozpoczęła pracę jako: dziennikarka, choć nie wygląda na nią.

Zajęcia

Po pracy chwilę pogada ze siostrą i jej ulubione zajęcie to: oglądanie telewizji. I tak zawsze robi po pracy.

Kontakt

Rodzina

Z rodziną dobrze się dogadywała. Gdy pozostała jej tylko siostra, pytała wielu ludzi: Czy pani może się zaopiekować moją 10-letnią siostrą, bo nasi rodzice zmarli, a nie mamy pieniędzy na opiekunkę. Nie każdy się zgadzał, ale czasami...tak.

Siostra

Z Daisy Moon bardzo dobrze się dogaduje. Bardzo ją lubi i nadal pamiętają o tym co się zdarzyło. Tym razem to Ninga czuje, że jej siostra 10-latka jest jej matką.

Tradycja

Siostry po tym jak się dowiedziały, że ich rodzice w nocy zostali zabici, mają tradycję. Trzy razy na rok odwiedzają cmentarz i modlą się za rodziców. Jest ich to taka mała tradycja siostrzana.

Wygląd

Frenc jest koloru bladego żółtego i ma niebieskie włosy. Ma różowe oczy i czerwone uśmiechnięte usta. Nosi krótki sweterek różowy, a pod nim zieloną koszulkę. Ma pomarańczowo-żółtą spódnicę.

Zajrzyj do