FANDOM

Plum Rarity

OC TwilightSparkleYes

Plum Rarity
żeńska
Zajęcia Wcześniej:Wymyślanie zakazów dla Mane7

Teraz:Zajmowanie się własnymi sprawani

Głos
Plum Rarity (z ang. plum - śliwka, rarity - rzadkości) - Starsza kuzynka Rarity.

Zrobiła Sweetie Belle i Rarity wiele zakazów.

Wygląd

Ma włosy, takie jak ma Rarity z białymi pasemkami. Jej fryzura podobna jest do tej, którą ma Rarity w ubierance Rarity w szkole na jeja.pl. Ma skórę koloru różanego. I ma cień na powieki koloru mniej więcej takiego, jakiego ma włosy.

Ubranie

Ubrana jest w krótką tunikę koloru śliwkowego z paskiem koloru też takiego, jakiego koloru ma włosy, ciemnopurpurowe spodnie i buty tego samego koloru co tunika z dodatkami takiego samego koloru, co włosy i pasek (czyli purpurowego).

Charakter

Ma skłonności do robienia wielu niepotrzebnych zakazów. Jest na co dzień skąpa, ale na zakupach wydaje dużo pieniędzy. Lubi stylowe ciuchy. Ma wykwintny gust (w jedzeniu). I czuje wstręt do błota i tym podobnych.

Relacje

Applejack

Nie lubią się, bo Apple nagannie łamie jej zakazy, a Plum wymyśla nowe w nieskończoność.

Rarity

Na początek się lubiły, ale Rarity uznała, że ona jest zbyt wykwintna. Po za tym nawet ona nie zniosła zakazów Plum.

Historia

Początek

Plum Rarity na początku była nawet do zniesienia. Tyle, że później się zaczęło.

Zakazy

Plum zaczęła wymyślać całej Mane 7 zakazy bez końca. Wzrastała w dziewczynach nie-sympatia do Plum właśnie z tego powodu.

Najwyższa niechęć Mane 7 do Plum i powrót do domu

Zakazy przybrały na sile. Mane 7 naskarżyły się jej. Ona po miesiącu próśb i błagań uległa i wróciła do domu. Czekała tam na nią miła niespodzianka. Później Plum przeczytała to, co było napisane na kartce. A tam napisane było: Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.

Ciekawostki

  • W kucykowym świecie jest kucykiem ziemskim.
  • Mieszka w Manehattannie.