FANDOM

Runway Hairstyle

OC TwilightSparkleYes

Runway Hairstyle
dziewczyna
Zajęcia Projektowanie ubrań

Witanie nowych uczniów Canterlot High

Runway Hairstyle (z ang. runway - wybieg, hairstyle - fryzura) to znana modelka i projektantka.

Stworzenie

Stworzyłam ją po to, żeby pomóc tej wiki osiągnąć 100 artykułów, i dlatego, że mam folder z dużą ilością OC-ek.

Historia

W Manehattanie razem z Rarity

Kiedy były z Rarity u niej, to Rarity była ciekawa jak tu żyją zwykli ludzie (ona była turystką, i zatrzymywała się w bogatych hotelach, więc tego nie widziała). Dopiero wtedy, kiedy Rarity zobaczyła różnicę pomiędzy biedną a bogatą częścią miasta, pomyślała, że trzeba coś zrobić. W końcu Runway się zgodziła i zorganizowały charytatywny pokaz mody. Zebrały dużo pieniędzy. Udało im się!

Talenty i zalety

Projektowanie

To jest największy talent Runway. Wszystkie ubrania, które zaprojektowała są w różnych stylach, głównie w mieszankach stylów. Runway uważa, że takie mieszanki są ładne.

Organizowanie

Runway lubi organizowanie. U niej nic się nie obędzie bez planu. Wszędzie stara się oto, żeby oganizować, bo to jest jej druga pasja.

Pomaganie innym

Runway Hairstyle2

W drugim stroju.

Runway często pomaga innym. Oprowadza też po szkole nowych uczniów, tak samo jak Sunset Shimmer.

Wygląd

Włosy

Runway Hairstyle ma pomarańczowe włosy z czerwonymi pasemkami. Zawsze wiąże je w kucyk.

Oczy

Runway ma oliwkowozielone oczy.

Usta

Runway swoje usta smaruje zawsze czerwoną szminką.

Pierwszy strój

Pierwszy strój to purpurowa tunika, lawendowe krótkie spodenki i takie same, co tunika buty. I jeszcze ma takiego samego koloru co tunika i buty kolczyki.

Drugi strój

Na drugim stroju Runway ma zielonomodrą sukienkę i purpurowe spodnie.

Trzeci strój

Na trzecim stroju Runway ma bladoróżową sukienkę z purpurowym dodatkami i czerwonym sercem, w którym jest mała litera "f". Pod nią ma bordową bluzkę. Dalej ma fioletowe spodnie. Na samym końcu są różane buty z jasnożółtym paskiem.

RunwayHairstyle3

W trzecim stroju.

Wady

Łatwo się denerwuje

Runway łatwo się denerwuje. A wtedy uderza manekinem, grubą książką, czymkolwiek, co jej wpadnie w ręce. Trudno ją uspokoić. Później płacze. Zawsze tak jest, kiedy coś się dzieje nie po jej myśli. Na przykład była zła po tych incydentach związanych z jej naiwnością.

Łatwo ją doprowadzić do płaczu

Runway łatwo doprowadzić do płaczu. Osoby dokuczają jej z różnych powodów. Najczęściej dlatego, że uczestniczy w konkursach i wygrywa. Po za tym to też jest związane z licznymi incydentami związanymi z jej naiwnością.

Stres

Tak, Runway też czasami ma stresa. Najczęściej wtedy, gdy robi pokaz mody i wygłasza przemówienie, bo sama się zgłosiła (dla dobrej oceny).

Ciekawostki

  • Lubi dziewczyny z Crystal Prep. Gada z nimi wtedy na różne tematy.
  • Boi się komputerów. Nie umie się nim posługiwać.
  • W kucykowym świecie jest kucykiem ziemskim.
  • Dojeżdża do szkoły aż z Manehattanu.
  • Lubi się stroić.
  • W kucykowym świecie jest sławną projektantką, także mieszkającą w Manehattanie.
  • Jej ulubiony przedmiot to język angielski.