FANDOM

Artykuł w edycji przez Eddy XD
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, Eddy XD prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).
Tenebras

Dobry Wampir

Tenebras
Male picto
Męska
Zajęcia -pisanie poematów

-malarstwo

-opieka nad zwierzętami

Głos

Tenebras (z łac. Ciemność) - wampir, który należał go gangu wampirów Mortisa.

Historia

Początek

Trafił do ludzkiego świata wraz z Venenis, gdy dowiedziała się o klęsce Mortisa i gangu. Postanowiła odtworzyć na nowo gang i tym razem z nią na czele. Wysłała Tenebrasa by ten zdobył zaufanie dziewczyn i zwabił je w pułapkę.

Przyjaźń z Fluttershy

Widzi Fluttershy, która właśnie idzie do weterynarii i jej królik Angel wymknął się z jej rąk, chciała go złapać, ale gdy nadjeżdża auto to Tenebras zdążył złapać Angela i oddaje go. Spodobał się Fluttershy tak jak on jej. Postanowiła pozać z jej przyjaciółkami.  Dziewczyny (szczególnie Rainbow Dash) nie mają zaufania do Tenebrasa, gdyż jest wampirem. Fluttershy zapewnia im, że nie jest taki jak Mortis i jego gang, gdyż uratował Angela. Mimo sceptycznego podejścia zgadzają się i na razie nie chcą go osadzać, ale ostrzegają, że jeśli co się stanie to pożałuje. Tenebras i Fluttershy spedzają mnóstwo czasu ze sobą, że prawie zapomiał o spisku Venenis, co ją zdenerwowało.

Ultimatum

Po randce natknął się na Venenis i jej gang, która nie jest zachwycona, że zapomniał o misji. Tenebras zaczął się jej stawiać, mówi co o nich myśli i co czuje do Fluttershy, dzięki której jest inną osobą. Venenis chcąc niedopuścić do odejścia z jej gangu to szepcze do ucha co ma zrobić. Domyslając się co ma na myśli to odmawia, ale ona grozi mu, że jeśli tego nie zrobi to czeka go coś gorszego.

Tenebras umawia sie z Fluttershy w wyznaczonym miejscu. Gdy dotarli na miejsce i Tenebras chce coś jej powiedzieć to pojawia się Venenis z gangiem i mówi, żeby mógł być z Fluttershy to rozkazała mu zmienić ją w wampira poprzez ugryzienie. Fluttershy jest w szoku co się dzieje, Tenebras waha się ale nie ma wyboru i ugryzł ją, w wyniku czego Fluttershy zmienia się w wampira. Tenebras jest w szoku po tym co zrobił.

więcej wkrótce...

Wygląd

Jak każdy wampir ma bladą skórę i czerwone oczy. Włosy są ciemno-kasztanowate z zielonym paskiem. Jego ubiór jest skromny i składa się z czarnej kurtki, niebieskiej koszulki, ciemnych spodni i czarnych butów. Prócz tego czasami nosi ciemne okulary (żeby ukryć wampirze oczy) oraz pierścień dający ochronę przed słońcem.

Osobowość

W odróżnieniu od innych wampirów Tenebras jest bardziej rozsądny, lojalny, spokojny i miły, bywa nieśmiały (np. boi się opowiedzieć o spisku Venenis) i czarujący. Nie angażował się w plan Mortisa, więc wraz z Venenis szybko odeszli z gangu. Bardzo polubił Fluttershy i uważa, że jest słodka i miła. Potrafi być stanowczy i sprzeciwić się Venenis.