FANDOM

Timor

Sceptyczny Wampir

Timor
Male picto
Męska
Zajęcia Pomaganie Mortisowi
Głos
Artykuł w edycji przez Eddy XD
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, Eddy XD prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).

Timor (z łac. Strach) - jeden z czterech wampirów, którzy trafili do świata ludzi.

Historia

Więcej informacji w artykule: Mortis

Timor jest jednym z czterech wampirów z Equestrii. Wraz z Mortisem, Malumem i Ferusem zmieniali ugryzione ofiary w ich sługi i chcieli zdobyć ankh nieśmiertelności. Ruszająć w pogoń za Łowcą trafili do świata ludzi. Dowiedziawszy się, że dziewczyny i łowca chcą odzyskać fragmenty ankha nieśmiertelności przed zaćmieniem, chcą zdobyć przed nimi. Podczas zaćmienia zyskali nieśmiertelność, lecz po długiej walce zostają zniszczeni przez światło słoneczne, gdyż ankh został zniszczony.

Wygląd

Timor ma długie czarne włosy z grzywką zasłaniającą oko a na nich znajduje się szkarłatne pasemko. Nosi fioletową bluzkę i czarną kurtkę z podwiniętymi rękawami, rękawiczki bez palców, czarne spodnie i buty zapinane pasami. Nosi też naszyjnik z wężem oplatającym gwiazdę.

Nosił pierścień dzięki czemu może nie tylko dać ochronę przed słońcem, ale też i przybrać ludzki normalny wygląd gdy klejnot zrobi się niebieski (czyli uszy robią się normalne, oczy zmieniają kolor, a kły są niewidoczne). Gdy wziął w posiadanie Ankh nieśmiertelności to uszy bardziej przypominały nietoperze i pojawiły się skrzydła nietoperza. Prócz tego umiał tworzyć wielkiego nietoperzowego bestię-awatara.

Osobowość

Timor jest wampirem z równym Mortisowi intelektem. Jest jednak sceptycznie nastawiony do planów Mortisa i ma mu za złe, że to on został liderem, ale czuje do Mortisa respekt.

Ciekawostki

  • Miał dziewczynę - wampirzycę o imieniu Venenis, która tak jak ona nie przepadała za Mortisem i możliwe, że spiskowali by pozbyć się Mortisa.
  • Często sprzecza się z Malumem, gdyż jego idiotyzm go denerwuje.
  • Woli być samotnikiem.
  • Jego ojciec był wampirem a matka jednorożcem.
  • Jest w równym wieku co Malum. Ma 17 lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki