FANDOM

Venenis

Piąta Wampirzyca, Nowa liderka wampirzego gangu

Venenis
Female picto
Żeńska
Zajęcia Planowanie zemsty wraz z Ferusem i Timorem
Głos
Artykuł w edycji przez Eddy XD
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, Eddy XD prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).

Venenis (z łac. Trucizna) - piąta wampirzyca, która wraz z Mortisem, Malumem, Timorem i Ferusem chcieli posiąść nieśmiertelność przy pomocy ankha nieśmiertelności.

Historia

Należała do gangu Mortisa, lecz postanowiła odejść z gangu i działać na własną rękę. Gdy dowiedziała się o klęsce Mortisa i jego gangu, to wraz z Tenebrasem, postanowiła skorzystać z okazji i ruszyć tam i przy okazji wzięła tam trzy kamienie zmartwychwstania i chce przywrócić do życia jedynie Ferusa, Maluma i Timora odtwarzając na nowo gang. Potem zajęła miejsce Mortisa, a oni zyskali sympatię (zwłaszcza Timor, gdyż bardzo ją kocha). Dała Timorowi i Ferusowi nowe kamienie do pierścieni i fiolkę krwi alikorna (co sprawiło, że są potężniejsi) i razem postanowili szukać zemsty na dziewczynach i Łowcy. Do tego planu wysłała Tenebrasa (najbardziej zaufanego z wampirów), by ten zdobył zaufanie i zwabił je w ich pułapkę.

więcej wkrótce...

Wygląd

Złowieszczy uśmiech Venenis
Jak każdy wampir Venensis ma blado-niebieską skórę i czerwone oczy. Ma przydługie czarno-purpurowe włosy. Nosi czarną kamizelkę, ciemno-czerwoną bluzkę z nadrukiem czarnej róży z fioletowym wężem, rękawiczki bez palców, czarne spodnie do kolan, rajstopy w szkarłatne-czarne pasy i czarne kozaki.

Nosi pierścień dzięki czemu może nie tylko dać ochronę przed słońcem, ale też i przybrać ludzki normalny wygląd gdy klejnot zrobi się niebieski (czyli uszy robią się normalne, oczy zmieniają kolor, a kły są niewidoczne).

Osobowość

Podobnie jak Mortis ma zdolności przywódcze, lecz jest bardziej bystrzejsza i zawzięta. Bardzo kocha Timora i ma za złe Mortisowi, że ogłosił się liderem gangu. Prawdopodobnie spiskowała z Timorem, żeby pozbyć się Mortisa i objąć przywództwo nad gangiem, lecz gdy dowiedziała się o klęsce to wykorzystała ten moment. Potrafi uwieść osobę swym urokiem.

Ciekawostki

  • Pod bluzką ma kolczyk w pępku.
  • Nie przepada za Mortisem. Prawdopodobnie spiskowała z Timorem, żeby pozbyć się go i objąć przywództwo nad gangiem
  • Należała do gangu Mortisa, lecz odeszła tuż przed zrealizowaniem planu zdobycia nieśmiertelności.
  • Jest dziewczyną Timora.