FANDOM

Artykuł w edycji przez Czikorita08
Ta strona jest aktualnie w edycji!
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, Czikorita08 prosi o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli występują).
Violet Colour

Uczennica Crystal Prep

Violet Colour bu Czikorita08
Kucyk ziemski
Female picto
Żeńska
Zajęcia Nauka w Akademii Crystal Prep
Violet Colour - jedna z uczennic Crystal Prep. Brała udział w Igrzyskach Przyjaźni.

Wygląd

Violet ma delikatną skórę, bardzo podobną do skóry Sour Sweet. Ma fioletowy cień do swych błękitnych oczu. Włosy ma rozpuszczone. Nastolatka nosi mundurek Crystal Prep Academy. Składa się on z bladoniebieskiej bluzki z ciemniejszymi paskami, bordowej kamizelki z fioletową kokardą u szyi, bordowej spódniczki w kratę w kolorach żółtym, różowym i błękitnym, fioletowych podkolanówek z białą falbanką oraz granatowych butów na niewielkim obcasie z ozdobnymi niebieskimi serduszkami i kokardami.

Charakter

Colour jest dość wredna i oschła. Nie cierpi dużego tłumu, ponieważ jest ona typem samotnika. Czasem potrafi nawet kogoś "zmieszać z błotem", by zostać sama. Trudno ją zrozumieć. Potrafi się uspokoić tylko przy malowaniu, lub też jeździe na deskorolce. Bywa chamska i nie lubi, gdy ktoś jej rozkazuje. Panicznie bała się dyrektor Grzyb, lecz po feralnych wydarzeniach z Igrzysk Przyjaźni przestała się jej obawiać.

Umiejętności

Oprócz podstawowych nauk w Akademii, takich jak łucznictwo, Violet niesamowicie jeździ na deskorolce. Jej kombinacje podczas jazdy mogą naprawdę zadziwić. Uczennica potrafi także bardzo ładnie malować.

Ciekawostki

  • Jest samotnikiem, lecz gdy już z kimś rozmawia, to głównie z Lemon Zest abo z Sour Sweet
  • Jej ciotka uczęszczała do liceum Canterlot
  • Sama zaprojektowała wygląd swojej deskorolki
  • Postać jest inspirowana bohaterką z opowiadania autorki