FANDOM

Violet Sweet

Uczennica Crystal Prep

Violet Sweet by Adagio Dash
Female picto
Żeńska
Zajęcia Nauka w Crystal Prep
Violet Sweet - postać użytkowniczki Adagio Dash. Uczy się w Crystal Prep. Jest młodszą siostrą Sour Sweet. Stara się być do niej podobna. W szkole ma dobre oceny i świetne zachowanie.

Wygląd

Violet Sweet ma niebieska skórę. Jej włosy są fioletowo-liliowe. W takim samym kolorze są oczy. Na policzkach ma po trzy niebieskie piegi. Pomijając mundurek Crystal Prep Violet chodzi w jasno-różowym podkoszulku z ciemno-różowymi rękawkami. Zasze dobiera do tego pasek o takim samym kolorze co rękawki ze złotym kołem na środku. Jej spónica jest fioletowa. Bury natomiast są granatowe z pomarańczowymi paskami i ze znaczkiem. Swój znaczek nosi także jako spinkę. 

Charakter

Violet Sweet jak najbardziej chcę upodobnić się do swojej siostry Sour Sweet. Przed uczniami i siostrą jest dziarską dziewczyną o takim samym chcarakterze co Sour. Kiedy jednak jest w towarzystwie samych przyjaciółek pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Odkąd dołączyła do Crystal Prep była nie lubiana. W końcu stając się " drugą Sour Sweet " uczniowie darzyli ją szacunkiem. Nikt, poza jej przyjaciółkami nie wie o tym sekrecie. 

Przy Sour Sweet i uczniach Crystal Prep

Przy siostrze i uczniach swojej szkoły jest dziarską, luźną dziewczyną. Dokucza słabszym (przede wszystkim Sci-Twi). Kiedy jednak pojawia się nauczyciel robi słodką minkę chcąc odpowiadać jak sarakstyczniej. Tylko raz zdarzyło jej się być u dyrektorki Cinch. 

Wśród przyjaciół

Wśród przyjaciół dziewczyna jest miła i pomocna. Nie odzywa się z sarkazmem. Wręcz przeciwnie. Zwierza się koleżankom z problemów i tego jak udaję inną osobę. Zawsze kiedy jej przyjaciółki potrzebują pomocnej dłoni ona ją im podaje.