FANDOM

Zurina

Pozytywnie zakręcona

Zurina by flower1187
Female picto
Żeńska
Zajęcia -Nauka

-Gra na gitarze i perkusji -Zabawa z przyjaciółmi

Zurina (Zurinda lub Zuri) - klacz, pegaz dość nietypowy, ma 15 lat, jest nową uczennicą.

Historia:

Wychowała się w dużym mieście. W starej szkole nie miała przyjaciół, jej życie było trudne. Z niewiadomego powodu klasa jej nie lubiła. W wieku 15 lat postanowiła przejść do innej szkoły.Trudno było namówić rodziców ale się udało i w 2 półroczu zmieniła szkołę.Na początku poznała Melody Tune, to była jej pierwsza przyjaciółka. Później Lavender, ich psy lubią się razem bawić. Ich brat bardziej ją rozbawił niż stał się jej przyjacielem, zna ją po prostu z widzenia.

Witaj Flower!!

Pewnego dnia w dziwnych okolicznościach do Canterlot przybyła dziwna dziewczyna, była to dziewczyna znaczy kucyk z innego świata, ale one się później dowiedziały. Zurina zauważyła że ona jest strasznie zdenerwowana i wszystkiego się boi. Namówiła Melody i na przerwie obiadowej siadły koło niej. Na początku nie chciała rozmawiać, ale się przełamała. Dowiedziały się że ma na imię Flower. Zaprowadziły ją do klasy, ale w trakcie lekcji zauważyły że nowej dziewczyny nie ma w klasie. Opowiedziały nauczycielce że źle się czują i poprosiły o wyjście. Na korytarzu zobaczyły czarną postać krąrzącą wokół tajemniczej koleżanki. Czarna postać mówiła do Flower, a ta nagle się rozpłakała i zła dziewczyna zniknęła.Zuri i Melody podeszły do Flo.Zaczęły jej zadawać pytania.Ale ona obiecała że powieść im to po lekcjach , w drodze do domu Melody ona im powiedziała, że jest pegazem z innego świata, jej naszyjnik jest magiczny i ją tu przeniósł i kim była ta wiedźma , dodała że ma dobę ma powrót do domu, bo inaczej jej świat zmieni się na zawsze, a ona już nie wróci do domu. CDN...

Wygląd:

Zurina ma długie blond włosy z fioletowymi pasemkami. Skórę ma białą, a oczy jasnofioletowe. Nosi czarno-różową bluzkę z przeźroczystymi rękawami, czarną spódnice i buty. W kucykowej wersji ma różowe, wróżkowe skrzydła.

Osobowość:

Dziewczyna jest bardzo miła i lekko szalona, pozytywnie szalona. Można na nią liczyć, jest lojalna. Czasem ma głupawkę, czyli trochę dziwnie się zachowuje. Nie kiedy żyje we własnym świecie. Potrafi rozbawić i pocieszyć, sama czasem tego potrzebuje. Bywa tez głośna i denerwująca. Od czasu, do czasu łatwo się denerwuje np.pierwszego dnia szkoły. Czasem jest też wrażliwa i nieśmiała. Często wpada na dziwne lub głupie pomysły, których skutkiem są kłopoty i dziwne przygody.

Umiejętności:

Uczy się przeciętnie na 3, niekiedy na 4, rzadko na 5. Dobrze gra na gitarze, na perkusji i śpiewa, ale rzadko. Lubi rysować i malować. Jest wysportowana, ale nie przepada za w-f'em.

W szkole:

Wydaje się być na luzie, ale jest czasem strasznie zdenerwowana że coś jej się nie uda lub całkiem się ośmieszy. Cieszy się że ma takie wspaniałe przyjaciółki.

Rodzina:

Wiadomo, że ma oboje rodziców. O rodzeństwie nic nie wiadomo prawdopodobnie jest jedynaczką. Ma kuzynkę, z którą trudno jest jej utrzymać kontakt. Ma pieska Sock.

Przyjaciele:

Szybko zaprzyjaźniła się z Melody Tune i z Lawender. To są jej pierwsze przyjaciółki.

Melody:
Equestria girls base 1 by at bases-d6cxwl4

Obie interesują się muzyką. I też mają dziwne przygody. A przy okazji Zuri zrobiła niezłe wrażenie na Melody.

Historia poznania:

Melody & Zurina by Flower1187

MT:Czy ona chce mnie udusić.

Gdy Zuri siedziała w sali muzycznej, nagle nabrała ochoty by coś zaśpiewać. Melody ma szafkę blisko sali muzycznej, gdy odchodziła to usłyszała śpiew więc tam poszła. Gdy tam przyszła Zurina przestała śpiewać i trochę się  zdenerwowała. Zaczęły gadać i okazało się, że moją dużo wspólnego. Gdy Melody zaproponowała jej przyjaźń Zuri, ją uściskała. Mel wydało to się trochę dziwne. Ale fajnie mnie takom zabawną przyjaciółkę.

Lawender:

Poznała przypadkiem. Gdy była w parku z Sock'iem. A Zurinie Law kogoś przypominała (Jak myślicie kogo).

Cytaty

Dobra.Ogarniam że jesteś pegazem z innego świata , ale jak jesteś pegazem to gdzie masz skrzydła...To mię zastanawia najbardziej. -Do Flower.

A jak jest w tym twoim świecie.Czy tak jak sobie wyobrażam.-Do Flower.

Jestem Durina , a ty... Ej naprawdę podoba ci się mój śpiew.-Do Melody.  ==Ciekawostki:==

  • Ma urodziny tego samego dnia co Melody.
  • Na początku przy Melody zachowywała się trochę dziwnie.
  • Imię wzięło się od mojego nicku na Heromice (Zurinapl).
    ZurinaKucykByFlower1187

    Zurina kucyk

Demi Lovato - Work of Art (Lyrics Video) HD02:55

Demi Lovato - Work of Art (Lyrics Video) HD